De besloten groep op Facebook

Beste lotgenoten, vrienden, familie en bekenden die geïnteresseerd zijn in mijn blog over Dunne Vezel Neuropathie.

Via dit bericht wil ik kenbaar maken dat ik mij volledig distantieer van de Nederlandse Besloten Groep op Facebook over Dunne Vezel Neuropathie.

Vanwege mijn eigen gezondheid was ik in oktober 2015 noodgedwongen om te stoppen als beheerder van de (Nederlandse) Besloten Groep op Facebook en ik heb deze overgedragen aan de huidige beheerders en ik had er alle vertrouwen in dat ze “Mijn Levenswerk” zouden voortzetten zoals ik het destijds begonnen ben.

Echter dit is niet gebeurt en dit raakt mij diep in mijn ziel !

Ik sta hier niet achter en om die reden distantieer ik mij ook van deze groep.

Colin van der Sar

 

 

3 thoughts on “De besloten groep op Facebook

  1. Hoi lieve Colin. Wat is er gebeurd dat ze je zo op je ziel hebben kunnen trappen. Ik vind het echt niet leuk om te horen. Zelf ben ik lid van de besloten groep maar ik kijk/lees er maar heel af en toe op. He vechter, laat je niet onderuit halen. Sterkte met het achteruit gaan en als je iets kunt delen dan heel graag. 💖💖💖

  2. Wat jammer Colin dat je zo boos bent. We streven toch allemaal hetzelfde doel na, maar natuurlijk heeft een ieder ook zijn eigen invulling.

  3. beste colin .
    wat zonde van al jou tijd en energie die jij er in heb gestoken .
    waarom is dat toch altijd zo .
    ik wens jou veel sterkte in de strijd tegen dvn .
    gr peet .

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.